Mooi laten staan… ::)
::wtf::
Wat ik hier lees is, dat er wellicht ook behoefte is aan een andere indeling. "Van alles en nog wat" loopt nu uiteen van dit soort zaken tot felicitaties met verjaardagen en vragen wat voor vis iets is. Misschien een "Off topic" rubriekje?
Wanneer een ander topic dan (helemaal) ontspoort kan het ook daarnaartoe verplaatst worden.
Bijschrift bij "Van alles en nog wat …." is "Hier kun je alle algemene, overige zaken plaatsen die je elders niet kwijt kunt."
Dus wat mij betreft is er geen behoefte aan nog weer een rubriek waar je iets kwijt kan wat je hier niet kwijt kunt 😉
Kan natuurlijk ook gewijzigd worden 😉 Ik vind wel dat we een onderscheid kunnen maken tussen wel en niet forum/(vlieg)vissen gerelateerd
Op zich ben ik er niet op tegen dat het zulke onderwerpen ter sprake komen. Het hoefde van mij ook zeker niet weg. Al wat ik suggereerde is dat het ruim 2 jaar na de aanslagen en (helaas) flink wat aanslagen verder, niet sticky hoeft te zijn. (Sticky betekent dat het onderwerp de hele tijd bovenaan dit forum blijft staan, ook als er nieuwe onderwerpen bijkomen)