De laatste tijd heb ik zelf gemerkt dat ik geen mails krijg van reacties op topics of notificaties van nieuwe berichten. Mij viel daarbij op, dat er ook geen errors gelogged worden; er wordt helemaal niets gelogged.
Ik ga daarom het forum een update geven van 2.0.15 naar 2.0.17. Ik kreeg al wat waarschuwingen, maar hoop dat het vlekkeloos verloopt.
Dat viel mee…. we zitten op 2.0.17
Hier werkt alles normaal.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.
De overlast bleef beperkt tot het opnieuw inloggen.
Ja dat wel. Mail notificaties krijg ik echter nog steeds niet
Het lijkt erop dat de mailtjes weer werken
Ik kreeg net idd ineens 3 pm berichten die mij de afgelopen weken al zijn verstuurd.
Ik heb ze beantwoord.
Was dus geen onwil van mijn kant maar ik kreeg ze echt net pas.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER
Ik heb een link ontvangen dat ik een pb had ontvangen. Per ongeluk de link verwijderd maar ik zie geen pb in mijn berichten?
Fishing is cheaper than therapy
Ik heb een link ontvangen dat ik een pb had ontvangen. Per ongeluk de link verwijderd maar ik zie geen pb in mijn berichten?
Kan ook een melding van een oud bericht zijn geweest die je misschien al had gelezen?
Ik kreeg bijvoorbeeld nu pas een paar PB's van berichten die al rond 20 oktober waren gestuurd, en die had ik toen al wel gelezen. Op de site zelf zie je namelijk ook dat er een berichtje is, dan staat er achter "My Messages" een (1)
Dat weet ik dus niet eigenlijk. Ik kreeg een link in mijn mail die ik per ongeluk met een hele rits andere mails in de prullenbak heb gedeleted. Ik zal maarz eggen : als het belangrijk is hoor ik het wel…. ::)
Fishing is cheaper than therapy
Ok, maar als je naar "My Messages" gaat zal het bericht daar gewoon moeten staan, tenzij je het daar ook al hebt weggegooid. Maar dan zal je het wel eerst gelezen hebben neem ik aan.
Er stonden geen (nieuwe) berichting daar. Ik heb de oude maar even weggegooid dan weet ik zeker of ik iets wel of niet gezien heb…. π
Fishing is cheaper than therapy
Vreemd, nu één mail binnen gehad en daarna niets meer
Nog maar een keer testen