Langzaam maar zeker worden er verbeteringen aan het forum en de website doorgevoerd.
- Het eerste vliegvisverhaal is als blog gepubliceerd. Er kan gereageerd worden op dergelijke blogs; houd het netjes! 😉
- Het probleem met mails sturen naar Ziggo, atHome, Casema en nog wat Ziggo gerelateerd accounts is opgelost. Lag buiten het vliegvissers.nl forum en gebeurde toevallig op het moment dat we na 10 jaar gemigreerd zijn en deze mail mogelijkheid bittere noodzaak is!
- Standaard staat de “Abonneer je op dit onderwerp” optie aan
- Aan de mail notificatie van aan nieuwe reply op een topic is toegevoegd wie deze reactie heeft geplaatst en je krijg een link direct naar de reactie in plaats van naar het begin van het topic
Er zijn ook wat zaken die vooralsnog niet mogelijk zijn:
- Geen link, maar slechts een URL in de wachtwoord reset E-mail. Dit zal dus zelf gekopieerd moeten worden en geplakt in de adresbalk van de browser
- Geen PM mogelijkheid; dit is een betaalde optie die ik wellicht weer toevoeg als het forum weer wat begint te leven
- Plaatjes toevoegen door ze simpelweg in de post te slepen; dit is een betaalde optie die ik wellicht weer toevoeg als het forum weer wat begint te leven
- Slechts één mail voor een abonnement op een post totdat je weer inlogt op het forum of naar het topic gaat
Hoe kan je gemakkelijk een foto aanpassen naar een fatsoenlijk formaat, los van het op de pc zelf te doen, ik zie niet direct een optie los van via de broncode maar ik verwacht niet dat dat de meest handige optie is voor velen hier 😓
De meeste foto’s zijn tegenwoordig van een dergelijk formaat dat dat veel te groot wordt namelijk.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
Ik vrees dat ik dan toch die advanced attachments moet aanschaffen!

Hmmm…. dan moet je een file uploaden, daarna de link kopiëren en die dan weer plakken. Dan komt het plaatje in het topic. Veel te omslachtig!

wellicht is het wel mogelijk om via php of html ofzo de grootte vast te stellen, ook al is het plaatje groter dan kun je bvb 800×600 aangeven dat die het resized?
Ik denk dat het automatisch resizen hier ook wel in zit: wpForo Advanced Attachments – gVectors Team
En nog steeds: even kijken hoe het de komende tijd loopt met het forum, blog en de website.
Lijkt er wel op idd!