Het begint vooral met zorgen dat er iets staat. Dan kunnen mensen kijken of ze er iets mee willen doen en kun je daarna beoordelen of het de moeite waard is
Stap één heb ik nu gezet
Zo is dat. Nogmaals dank voor alle effort die je er tot nu al in hebt gestoken!
Voor de rest of ik bij een mail direct naar de laatste reactie spring ook even vanuit mijn eigen account reageren. Wat ik hierboven stelde als admin blijft staan: we gaan nu in ieder geval een jaar even aankijken. 😉
Op Facebook zijn ook diverse groepen over vliegvissen. Het één sluit het ander niet uit
@plantje Bedoel idd dat icoontje wat je bij een website ziet links van de titel in een tabblad of bij een link in de bookmark balk. Het is voor mij nog steeds de wordpress W, maar geen grote haast.
Gisteren terug van Dk, guur, koud, irritante harde westenwind, de grootste van dik 55cm plus na 2 uurtjes al gehaakt en verloren, afgebroken door een windknoop en daarna nog 4 kleintjes van max 35cm gevangen. Wel heel mooi schouwspel in Toro huse haven waar een Bruinvis helemaal inzwom om te jagen, ik had gelukkig net 2 forel kunnen vangen, die ook de laatste van de trip waren, laatste 2 dagen geen enkel teken van leven gezien, los van wat zagers hier en daar die rondkropen. Ik heb door het weer ook niet heel veel foto’s etc gemaakt maar kan wel klein verslagje maken deze week.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
max 2 mb. als de foto die je wil gebruiken te groot is, even openen in Paint, wat verkleinen en weer opslaan tot die onder de 2mb is.Ik heb dat piepkleine icoontje gevonden, maar hoe groot mag die avatar zijn?
En zorgen dat die zo vierkant mogelijk is, dan knipt het rondje er zo weinig mogelijk vanaf 🙂
Het is voor mij nog steeds de wordpress W, maar geen grote haast.
Voor mij ook 🙂 Meer haast heeft op het moment zorgen dat mensen met een Ziggo, @Home of Casema account hun wachtwoord kunnen resetten
Ik heb door het weer ook niet heel veel foto’s etc gemaakt maar kan wel klein verslagje maken deze week.
Dat zou ik waarderen! Jammer van de tegenvallende vangsten
Meer haast heeft op het moment zorgen dat mensen met een Ziggo, @Home of Casema account hun wachtwoord kunnen resetten
En Online.nl!!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift
@plantje Hoe wil je het verslag ontvangen, gezien we geen pm optie hebben voorzover ik zie?
@plantje Hoe wil je het verslag ontvangen, gezien we geen pm optie hebben voorzover ik zie?
Die mag naar admin@vliegvissers.nl Die PM optie is nogal prijzig. 🙁 Ik ga eerst eens aankijken of het zometeen weer wat gaat lopen voordat ik weer € 70,- ga investeren.
Het probleem met de Ziggo mails schijnt overigens verholpen te zijn. Ga ik even testen!
Nog even over Facebook: ik heb het al eens eerder ergens geschreven dat ik het er niet zo op heb, zeker niet vergeleken met het forum.
Belangrijkste reden vind ik de indeling en daardoor tevens de terugvindbaarheid van het forum.
Op Facebook is voor zowat elk onderwerp wat je hier op het forum mooi geclusterd hebt, minstens 1 maar vaak meer aparte pagina’s. “Iedereen” maakt maar zijn of haar eigen pagina aan voor elk onderwerp, en om het allemaal bij te houden moet je je overal maar voor aanmelden.
En er zijn ook pagina’s waar alles wat met vliegvissen te maken heeft, aan bod kan komen. Met als gevolg dat alles wat geplaatst wordt, in chronologische volgorde als 1 brij onder elkaar staat. Niet te doen om dan weer een onderwerp terug te vinden.
En dat geldt niet alleen voor vliegvissen natuurlijk. Ik had laatst zelf iets aan de hand: was mijn bos sleutels verloren, ergens tijdens een motortochtje. Dus kon over een flinke afstand ergens gevallen zijn. Kreeg ik een tip van de buurvrouw: kun je op Facebook melden! Nou, dan zie je dus tientallen pagina’s, gevonden, verloren, gevonden of verloren, alleen sleutels, alleen per plaats of gemeente etc. Niet te doen! Terwijl er gewoon een landelijke website “verloren of gevonden” bestaat waar elke gemeente op is aangesloten. En zo had ik mijn sleutels gelukkig gewoon weer terug, met dank aan de eerlijke vinder die het op de juiste manier gemeld had.
Zo, hoop dat iedereen weer het nut van een oubollig forum in gaat zien, zodat het hier weer wat meer gaat leven 👍
Voelt als een hart onder de riem, Gert! Binnenkort maar eens wat aandacht besteden aan het website deel en het blog nog wat netter maken en dan een mail rondsturen naar de (oud) leden!
Hier ben ik wel blij mee! Er was een gebruiker door mijn persoonlijke filter geglipt. De meeste gebruikers kan ik aan de naam of het E-mail adres wel zien dat het een spammer is. Deze had een spam bericht gepost en deze forum software heeft een automatische spam detectie ingebouwd. Dat betekent dat het bericht automatisch niet gepost wordt en ik een bericht krijg om het goed of af te keuren.
Dat bericht heb ik afgekeurd en de gebruiker eruit gebonjourd. Zo heeft niemand er last van!
Er is er toch weer eentje doorgeglipt, in het Chinees zo te zien. Heeft meteen 3 berichten geplaatst. Heb 1 regel even laten vertalen en blijkt vervalste certificaten van universiteiten te verkopen.
Als het nou nog visvergunningen waren….. 🤣
Hè dat is vervelend! Kun je die dingen ook rapporteren? Ze komen dan waarschijnlijk wel bij mijn andere account binnen