Forum

Ook weer eens ge-em…
 
Meldingen
Alles wissen

Ook weer eens ge-emmer met photobucket

Pagina 2 / 3
FSCHAMP
(@fschamp)
Noble Member Registered

Inderdaad Jo, maar de foto's verdwijnen wel na enige tijd.


Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn’t some1 else’s gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 17:17
(@gijsie20)
Noble Member Registered

Ik vind mijnalbum.nl erg makkelijk werken. Als je daarin op een foto klikt kan je een link selecteren en dan in je post plakken, gelijk klaar! 🙂


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 18:15
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

Inderdaad Jo, maar de foto's verdwijnen wel na enige tijd.

Dat is bij bijna al die sites zo. beste gewoon een ftp service gebruiken waar je foto's naar de cloud upload etc. Dan blijven ze tenminste gewoon staan.


Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 18:24
jo flyfishing
(@jo-flyfishing)
Noble Member Registered

Vroeger gebruikte ik een eigen server (thuis), maar dat heeft ook wat voeten in de aarde + een machine die altijd aan moet staan. wel leuk was te kunnen zien hoeveel keer een foto bekeken werd en of deze ergens anders ook gebruikt werd.

Ben toen overgeschakeld naar picasaweb, en dat ging goed, tot ze overgenomen werden door google, en de manier van gebruiken nogal veranderde.
Gebruik het (photos.google.com) nu nog, maar meer omdat ik er tegen op zie om naar iets anders over te schakelen, en eigenlijk verwacht dat google het te zijner tijd wel zal verbeteren.


“It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.”

Mark Twain

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 18:57
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Mogge,

Het is weer eens bijzonder druk. Nieuwe klant, training enz. enz. Dus de schaduw website draait nu, maar daar ben ik nog aan het inventariseren welke mods (aanpassingen aan de standaard website) we echt nodig hebben en welke niet. Dat schiet niet hard genoeg op, dus ik ben ondertussen aan het zoeken naar een manier om hier op de productie website sneller die upload mogelijkheid toe te voegen.

Als het even kan wil ik niet van forum software wijzigen, want dat vraagt veel te veel test werk.

Work in progress…


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 juli 2017 08:11
(@bone-f)
Noble Member Registered

Mogge,

Het is weer eens bijzonder druk. Nieuwe klant, training enz. enz. Dus de schaduw website draait nu, maar daar ben ik nog aan het inventariseren welke mods (aanpassingen aan de standaard website) we echt nodig hebben en welke niet. Dat schiet niet hard genoeg op, dus ik ben ondertussen aan het zoeken naar een manier om hier op de productie website sneller die upload mogelijkheid toe te voegen.

Als het even kan wil ik niet van forum software wijzigen, want dat vraagt veel te veel test werk.

Work in progress…

::duim::!


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 juli 2017 11:53
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Ik geef het alleen even niet zo veel hoop: https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=555203

Oeps 🙁  Kan toch niet zo zijn, dat "gerespecteerde" forum software niet een aanpassing heeft om simpelweg een fotootje te uploaden?!? Anders ga ik het maar met trial and error proberen. En volgens mij kan ik ook de limieten van de huidige upload faciliteiten wat verruimen. Niet zaligmakend, maar het helpt wel


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 19 juli 2017 12:32
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Op de acceptatie test omgeving heb ik de limieten van het toevoegen van attachments verwijderd. Verder heb ik daar een nieuwe MOD toegevoegd die het mogelijk maakt de foto's in plaats van onder een topic als attachment gewoon in het topic te plaatsen. Nog niet perfect, maar veelbelovend!


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 juli 2017 22:26
(@herman)
Famed Member Registered


En ga zo maar door. En dan toch nog photobucket kiezen…  ::slaugh:: Dat is voor de echte diehards. Je dagelijkse portie zelfkastijding, nu in een emmertje.. Kun je gelijk in overgeven.. Wat een stuk internet-archeologische ellende..

Kun je nagaan hoe lang ik het al wel naar tevredenheid gebruikt heb…. opslag was al bijna vol, dus moet nu maar een nieuwe zoeken.
Dank voor genoemde alternatieven!


Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 13:24
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Nog meer mensen die zin hebben om te testen?


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 13:34
(@herman)
Famed Member Registered

zin wel, maar tijd…..


Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 14:30
(@natte-vlieg)
Prominent Member Registered

Ik heb wel tijd Plantje.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 15:03
(@vliegvissers-nl)
Honorable Member Registered

Ik ga je toevoegen, Joost.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 31 juli 2017 10:41
(@natte-vlieg)
Prominent Member Registered

Prima, ben reeds ingelogd. Maar wat wordt er van mij verwacht? Moet ik foto's plaatsen, of berichten?

Of even wachten op instructies wellicht?

Ps. Mijn forunnaam is Joost S. echter kan ik hier niet mee inloggen. Dat moet nog steeds met de oude forum nick; natte vlieg. Dat lukt gewoon. Maar misschien handig om dit te veranderen indien mogelijk. Maar dan weet je dat, dat ik natte vlieg ben, mocht je die ergens tegenkomen.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 31 juli 2017 16:31
Plantje
(@plantje)
Lid Admin


Twee dingen graag testen:
E?n…rare vraagtekens die je krijgt bij het gebruik van bijzondere leestekens. Zoals ???
Twee: Plaatsen van foto's. Ik heb op de Acceptatie Test omgeving geregeld, dat er geen limiet meer is aan het aantal foto's dat je kunt toevoegen en ik heb een uitbreiding toegevoegd waarmee je foto's met ??n klik op de knop "inline" in een bericht kunt plaatsen.

Ik kan uitgebreide uitleg toevoegen, maar ik ben ook benieuwd of het redelijk vanzelfsprekend is.

Ik was er al achter, dat Natte Vlieg in plaats van Joost S. moest toevoegen 🙂 Dat wijzigen zou misschien wel kunnen…. ga ik ook even eerst testen op de Acceptatie Test omgeving. Wil je met Joost S. kunnen inloggen?
Edit: op de Acceptatie Test omgeving is je gebruikersnaam en je display naam nu Joost S.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 31 juli 2017 16:42
Pagina 2 / 3
Deel: