Forum

Meldingen
Alles wissen

Foto's in een bericht plaatsen

Bert J.
(@bert-j)
Noble Member Registered

Wie kan mij uitleggen hoe ik meerdere foto’s onder elkaar in een bericht kan plaatsen..

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Citeren
Topic starter Geplaatst : 26 juli 2026 15:08
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Ik ga even kijken wat de gemakkelijkste manier is. Ik had iets toegevoegd waardoor een foto na het uploaden automatisch toegevoegd wordt aan de post, maar dat is maar met één van de geuploade bestanden. Dat heb ik nu even uit gezet.

Misschien lukt het vanavond nog om een aanpassing te doen waardoor het uploaden van foto’s een stuk gemakkelijker wordt. Eerst ga ik even uitzoeken hoe het gemakkelijker kan met de standaard werkwijze

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 15:18
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Test

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden 2 keer door Plantje
BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 15:19
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Yes, ik weet het weer…. sorry, beetje omslachtig, maar het werkt wel…

Je maakt een post en upload bestanden zoals je dat straks ook al gedaan hebt. Die post publiceer je dan. Dan klik je op ieder geupload bestand en opent ie het bestand in een apart tabblad. Dat URL kopieer je en dan bewerk je je post en klik je op link invoegen boven in de menubalk. Daar plak je de link van het plaatje.

Dit is veel te omslachtig. Ik ga kijken of ik dit zo snel mogelijk kan fiksen

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 15:23
Bert J.
(@bert-j)
Noble Member Registered

Oeh, ik weet niet of ik daar uit kom, maar ik ga het proberen. 😆 Dank je.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 26 juli 2026 15:39
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Mja, daarom wil ik het dus ook zo snel mogelijk fiksen. Want dit is niet intuïtief. Tot die tijd ben ik wel bereid om het voor je te doen. Als ik de pijn voel, heb ik ook extra motivatie om het te fiksen 🙂 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 15:48
Bert J.
(@bert-j)
Noble Member Registered

Hoe krijg ik het verslagje en foto’s bij jou ?

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 26 juli 2026 15:52
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

@bert-j die mag je mailen naar admin@vliegvissers.nl. Dan komt ie ook bij mij uit

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 15:54
Bert J. reageerde
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Het is gelukt! Ik heb een eigen plugin gemaakt en daarmee kun je plaatjes toevoegen!

Klik op “Afbeelding toevoegen” met het foto cameraatje ernaast en je kunt een foto uploaden en hij wordt direct aan je post toegevoegd waar de cursor staat.

Next stop: mogelijk maken om met drag and drop vanuit Windows Verkenner (Windows Explorer, bestandsverkenner) plaatjes in dit vak te gooien. En bovendien wil ik ook mogelijk maken om overal en nergens een plaatje te kopiëren of een screen shot te maken en het dan hier neer te plakken.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 22:01
Bert J. reageerde
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Geplaatst door: @bert-j

Hoe krijg ik het verslagje en foto’s bij jou ?

Ik heb het verslag en de foto’s binnen. Ik weet niet zeker of dat vandaag nog gaat lukken en morgen gaan we op vakantie. Maar anders heb ik in ieder geval de foto upload functionaliteit verbeterd

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2026 22:02
Deel: