Forum

Meldingen
Alles wissen

Gouden Streamer 11e jaar (seizoen 2020/2021)

Pagina 4 / 4
(@vliegvissers-nl)
Honorable Member Registered

Wat ik zo gaaf vind aan die onderwater beelden is dat de snoek en de voorns zo tussen elkaar door zwemmen. Heb me daar wel vaker over verbaasd

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 maart 2021 14:25
FSCHAMP
(@fschamp)
Noble Member Registered

eerst afgeraden, maar geen verbod, Gino.
Nu wel, en tot half april verlengd nu. Het snoeken zit er dus op.

Beste Jo, je bent verkeerd, sinds December was het verboden naar het buitenland te reizen als je geen documenten had, zoals bv. voor je werk. Ik weet het, want ik heb in december en januari verschillende keren naar Nederland geweest en je moest steeds de nodige documenten hebben of je kon een boete van 250 euro krijgen.

Ik ken zelfs verschillende personen, die een boete van 250 euro gekregen hebben per persoon in het voertuig (lees wagen) omdat ze niet de nodige documenten zich hadden bij Controle aan de grensovergang.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn’t some1 else’s gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 maart 2021 20:55
(@herman)
Famed Member Registered

Was ik toch een inzending van MartinT vergeten op te nemen…
95 cm.
Gelukkig geen al te groot probleem omdat het niets veranderd aan de winnaar.

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 8 maart 2021 08:18
(@martint)
Estimable Member Registered

Bedankt Herman. Miste deze inderdaad in het lijstje
.
Guido nogmaals proficiat (je had mijn felicitatie al gehad op Insta.). Prachtvis.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 maart 2021 14:43
(@jevde)
Honorable Member Registered

Mooi verhaal en minstens zulke mooie onderwaterbeelden. Idd, zoals anderen al aangeven, bijzonder om de voorn en snoek zo kalm door elkaar te zien zwemmen en er komt een flinke baars voorbij. Tof hoor!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 april 2021 07:32
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Bedankt nog voor de reacties! Ik heb gemerkt dat snoek vaak zat rustig dichtbij gezonde witvis zwemt, zeker als daar veel van rondzwemt. Ze patrouilleren mijns inziens meestal op zieke, gewonde en dode vis, dat kost weinig energie. Een aanval op gezonde vis zal vaker mis zijn dan raak, ze vallen meestal geen gezonde vissen aan maar slechts op sommige dagen, als ze erg hongerig zijn of als de (weers)omstandigheden er naar zijn. De meeste dagen (in ieder geval in de herfst / winter) zie je totaal geen snoek-aanvallen in de zin van in het oppervlak weg springende visjes ed. Als ze tussen heel veel gezonde witvis zwemmen is er ook relatief veel makkelijke prooi (stel dat elke week 0,1 % vd witvis ziek wordt of sterft, ik noem maar wat). Met een streamer kun je prima snoek vangen temidden van scholen met duizenden voorns, omdat je een gewonde vis imiteert (in ieder geval als je 'm langzaam vist) is mijn ervaring tot nu toe.

::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 mei 2021 21:26
Pagina 4 / 4
Deel: