Forum

Meldingen
Alles wissen

Vangsten van het seizoen 2017

Pagina 20 / 27
 Dick
(@dick)
Reputable Member Registered

mee eens willem, word blijkbaar nog steeds niet begrepen


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 29 juni 2017 16:50
(@gerrit59)
Noble Member Registered

Zeer recent nog weer op groot water gezien met een meter+ snoek. De vis werd hangend met de kieuwgreep vastgehouden en verder niet ondersteund. De vis stribbelde tegen en het kieuwdeksel scheurde geheel in c.q. er bijna van af. Omdat men zich er geen raad mee wist werd het kieuwdeksel er vervolgens afgesneden en de vis mocht weer zwemmen.
Het waren nog 'sport'vissers ook….. Triest en doodzonde……

Gerrit


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 29 juni 2017 17:59
(@imarco)
Reputable Member Registered

Gisteravond weer de Rijn eens een uurtje opgezocht. Het valt mij op dat de roofblei schittert door afwezigheid. Andere seizoenen zag ik beduidend meer actie…

Afgezien van enkele baarzen ving ik nog onderstaande mooie rijnforel….[emoji16]

Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 08:28
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Altijd leuk, mooi formaatje aan een lichte hengel.


::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 20:29
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

Mocht ik zondag middag nog even bekijken.


Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 12 juli 2017 21:45
(@martint)
Estimable Member Registered

Mooie vangsten Menno

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2017 21:46
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Flinke karper!


::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2017 08:34
(@olafb)
Trusted Member Registered

Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juli 2017 21:47
(@natte-vlieg)
Prominent Member Registered

Dat is flink balen Olaf. Hoop voor je dat die nog ergens opduikt.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juli 2017 21:58
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Ah super balen zeg!! Hopelijk krijg je m terug!


::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 16 juli 2017 22:16
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.

zet dit even apart topic voor in, en probeer toch bij ns wat info achter te laten. Dat is altijd zwaar K*T idd. πŸ™


Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 17 juli 2017 10:08
(@vliegvissers-nl)
Honorable Member Registered

Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.

Zou inderdaad even een apart topic aanmaken. Ben je ook lid van de Vliegvissers.nl Facebook groep? Plaats dan daar ook even een oproepje; dat is gemakkelijker te delen.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 juli 2017 13:16
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten πŸ™‚


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 juli 2017 13:17
(@olafb)
Trusted Member Registered

Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten πŸ™‚

Als ik weer een hengel heb laat ik het je weten haha. Maar dit was dus letterlijk de eerste keer dat ik een beetje succesvol was aan de IJssel na 15 sessies niks dus misschien ben ik niet de beste om van te leren ;p

Ook bedankt voor de tips, ik zal direct lid worden van de facebook groep en wat plaatsen!


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 17 juli 2017 15:18
(@timvanp)
Trusted Member Registered

Mooie dag met verschillende vissoorten gevangen op de rivier.

https://dutchflynatics.com/2017/07/23/verzuurde-armen-een-dag-op-de-rivier/

Gr Tim


::new::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 juli 2017 14:12
Pagina 20 / 27
Deel: