mee eens willem, word blijkbaar nog steeds niet begrepen
Zeer recent nog weer op groot water gezien met een meter+ snoek. De vis werd hangend met de kieuwgreep vastgehouden en verder niet ondersteund. De vis stribbelde tegen en het kieuwdeksel scheurde geheel in c.q. er bijna van af. Omdat men zich er geen raad mee wist werd het kieuwdeksel er vervolgens afgesneden en de vis mocht weer zwemmen.
Het waren nog 'sport'vissers ook….. Triest en doodzonde……
Gerrit
Gisteravond weer de Rijn eens een uurtje opgezocht. Het valt mij op dat de roofblei schittert door afwezigheid. Andere seizoenen zag ik beduidend meer actie…
Afgezien van enkele baarzen ving ik nog onderstaande mooie rijnforel….[emoji16]

Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk
Altijd leuk, mooi formaatje aan een lichte hengel.
::agree::


Mocht ik zondag middag nog even bekijken.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
Mooie vangsten Menno
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Flinke karper!
::agree::
Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.
Dat is flink balen Olaf. Hoop voor je dat die nog ergens opduikt.
Ah super balen zeg!! Hopelijk krijg je m terug!
::agree::
Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.
zet dit even apart topic voor in, en probeer toch bij ns wat info achter te laten. Dat is altijd zwaar K*T idd. π
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
Gisteren in de IJssel ter hoogte van Zwolle voor het eerst een beetje succesvol geweest en een aantal mooie voorns (tot 30cm) en 2 baarsjes gevangen. Helemaal enthousiast naar m'n studiestad Wageningen gegaan om daar in de Rijn het ook eens te proberen. Helaas ben ik vergeten om iets essentieels mee te nemen de trein uit… mijn vliegenhengel van een half jaar oud…. :'( >:( Hij was niet meer gevonden door de medewerkers in de trein een half uur later.. Als iemand h???l toevallig in de trein van Zwolle naar Rotterdam rond 20:00 uur een blauwe A&M #5 koker heeft zien staan, dat is de mijne. Morgen en overmorgen nog de NS klantenservice bellen of hij toch niet ergens is gevonden en anders een maar nieuwe kopen.
Zou inderdaad even een apart topic aanmaken. Ben je ook lid van de Vliegvissers.nl Facebook groep? Plaats dan daar ook even een oproepje; dat is gemakkelijker te delen.
Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten π
Hoe je die voorns op de IJssel hebt gevangen ben ik ook wel benieuwd naar! Volgende keer als je op de IJssel bij Zwolle gaat vissen laat maar even weten π
Als ik weer een hengel heb laat ik het je weten haha. Maar dit was dus letterlijk de eerste keer dat ik een beetje succesvol was aan de IJssel na 15 sessies niks dus misschien ben ik niet de beste om van te leren ;p
Ook bedankt voor de tips, ik zal direct lid worden van de facebook groep en wat plaatsen!
Mooie dag met verschillende vissoorten gevangen op de rivier.
https://dutchflynatics.com/2017/07/23/verzuurde-armen-een-dag-op-de-rivier/
Gr Tim
::new::