Forum

Meldingen
Alles wissen

Vangsten van het seizoen 2017

Pagina 21 / 27
(@olafb)
Trusted Member Registered

Eergister tijdens een mooie warme windstille avond op de IJssel mijn eerste twee windes gevangen met de vlieghengel aan de oppervlakte! πŸ™‚

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 juli 2017 14:26
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Jullie hebben echt een gaaf blog!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 juli 2017 21:40
(@bert-j)
Noble Member Registered

Geweldige verslagen Tim. Heerlijk om te lezen. Dikke meerval aan de vlieg, hoe verzin je het? Prachtig!

Top gedaan, Olaf! Aan een parachute vlieg gevangen zo te zien? Mooi man. Zag je ze zwemmen?

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23 juli 2017 22:11
(@timvanp)

Bedankt voor de positieve reacties. Wij proberen elke week wel iets te plaatsen.
Helaas is dit niet altijd mogelijk. Je kan je abonneren op de blog a.d.h.v. je mailadres.

Het idee is om snel nieuwe filmpjes, bindpatronen en visverslagen te plaatsen.

Gr Tim

::new::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 24 juli 2017 12:14
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Weet niet zeker of forelvijvervangsten ook in dit topic mogen? Vandaag op de Berenkuil voor het eerst tijgerforel gevangen. Erg mooie vissen, zagen er perfect uit en waren in goede conditie. De regenboogforellen zagen er iets minder uit, beetje aangetast / hobbelig schubbenkleed, sommigen hadden parasieten op hun lichaam. Maar, ze beten goed, vochten goed en zwommen ook goed weg (extra kort gedrild en snel vrijgelaten).

::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 24 juli 2017 22:16
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Tuurlijk mag dat ook in dit topic!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 08:02
(@justin-justinson)
Active Member Registered

Brute vis de tijgerforel!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 13:36
(@sjoerd)
Noble Member Registered

Zo we zijn weer terug van onze 6 1/2 week zwerftocht met ons campertje door Noorwegen(Lofoten) en terug via Zweden. Een verslag met foto's van de nodige pollacken, snoeken baarzen enz komt later. Hier alvast een plaatje van mijn grootste streamersnoek die ik in Lapland heb gevangen.( aan een streamer van Menno) Een dik pr! en wat een sterke vissen zijn die Zweedse snoeken. We mochten mooie vissen vangen en zelfs vrouwlief pakte een meterplussnoek met de streamer gevist aan een werphengel. Dat was wel heel gezellig samen vissen vanuit een Canadese kajak die we gratis mochten gebruiken op onze muisstille" Paradijs "camping in Zweeds Lapland waar we 5 dagen in ons uppie stonden met ook nog eens gratis maagdelijk viswater voor de deur. Hoe mooi wil je het hebben Prachtig!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 21:06
(@martint)
Estimable Member Registered

Prachtvangst Sjoerd, proficiat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 21:17
(@gerrit59)
Noble Member Registered

Opnieuw prachtig Sjoerd!
Ben benieuwd naar je verslag!

Gerrit

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25 juli 2017 22:17
(@guidogast)
Reputable Member Registered

Klinkt super inderdaad! En hele mooie vis!

::agree::

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2017 06:31
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

Al een en ander gehoord, ben in ieder geval blij dat ik een klein beetje aan de vangst heb kunnen bijdragen met de streamer πŸ™‚ ::goodjob::

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 26 juli 2017 08:56
(@olafb)

Top gedaan, Olaf! Aan een parachute vlieg gevangen zo te zien? Mooi man. Zag je ze zwemmen?

Ja met de parachutevlieg gevangen inderdaad, ze waren goed actief die avond, omdat het windstil was kon je ze goed spotten. Ze zaten veel aan het oppervlak die avond maar had er zo 10 kunnen vangen alleen ik had niet de juiste vlieg. Meestal hadden ze wel interesse maar draaiden ze net weg 5cm voor de vlieg.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 juli 2017 14:51
(@bert-j)
Noble Member Registered

Hier nog een paar foto's van de laatste weken.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 augustus 2017 20:11
(@bert-j)
Noble Member Registered

Tinypic heeft ook veel kuren tegenwoordig. Ook z'n kutprogramma.
Het uploaden doet heel lang of gaat mis.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 augustus 2017 20:38
Pagina 21 / 27
Deel: