Forum

Meldingen
Alles wissen

Feest in Vlaardingen, forellen!

Pagina 1 / 2
(@marceln)
Noble Member Registered

http://www.vnv.nu/admin/modules/sites/site.php?id=4b89061b00278&mod=1

Een gedeelte van de krabbeplas zal worden afgezet en net als in Zoetermeer een paar jaar terug worden er dan een berg forellen in uitgezet 8)
De krabbeplas is een mooi water in een mooie omgeving met een uniek visbestand met zelfs meerval!
Dus…..vangsten gegarandeerd en zΓ³nder wier πŸ˜› enne zo'n squirmie ding kan er ook mooie baars opleveren, zwemmen bakken van tegen de 50cm :-X


Citeren
Topic starter Geplaatst : 25 mei 2017 22:00
(@j-klopper)
Reputable Member Registered

kom ,kom ,als serieus vliegvisser wil je toch niet op uitgezette forellen vissen?Dat is leuk voor dikke Duitsers met 3 adhd kinderen met Aldi hengeltjes….
Wordt er al fint gevangen trouwens?


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 07:51
(@imarco)
Reputable Member Registered

Ieder zijn ding toch? Of is dit forum voor specifieke "serieuze vliegvissers" die zich hele prijzige hengels kunnen veroorloven…?

Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 08:52
(@j-klopper)
Reputable Member Registered

Beetje vliegvisser vangt liever 1 forel aan de kust of in een rivier dan 100 van die uitzettertjes.Daarbij maakt de prijs van het materiaal inderdaad niets uit.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 09:00
(@imarco)
Reputable Member Registered

Zeker, maar realiseer je dat "een beetje vliegvisser" ook op de meest uiteenlopende plekken zijn liefde voor onze hobby heeft ontwikkeld. Die begint niet per definitie op het niveau van enkele van ons hier. Als die plek van 100 uitzettertjes mensen enthousiast maakt en uitdaagt tot het bevissen van moeilijkere plekken is dat mooi toch?

Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 09:18
(@rossie69)
Illustrious Member Registered

leuk ja

vang ze


http://www.thekingfisher.nl

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 13:12
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

Ieder zijn ding toch? Of is dit forum voor specifieke "serieuze vliegvissers" die zich hele prijzige hengels kunnen veroorloven…?

Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk

ja joh, hoor je niet bij de elite dan ken je opsodemietere.  ;D


Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 17:49
(@p-forel)
Prominent Member Registered

Slaat dan ook de meeste europeese riviertjes maar over mr klopper 
Is geen wilde forel  dus niks voor uw


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 18:51
(@willem)

Brrrrrrrrrrrr, rare reacties. Beetje vliegvisser, vist ook niet op fint lijkt me. Daar hoef je ook weinig moeite voor te doen. Ga m'n account maar weg halen. Dit is geen plek voor een eenvoudige bouwvakker zoals ik.


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 19:00
(@franky-boy)
Prominent Member Registered

Er is hier plaats voor iedereen, Willem.
Laat je niet afschrikken door sommige commentaren.
Daar zit soms ook een beetje plagerij bij… πŸ™‚
En ja, we vissen allemaal met de vliegenhengel, maar iedereen beleeft dat anders.
Niemand is beter dan de ander. Als je de vis maar zo goed mogelijk behandelt dan mag wat mij betreft iedereen op zijn eigen wijze 'gelukkig' worden…


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 20:31
(@marco-b)
Reputable Member Registered

Gelukkig kan ik niet in iemands hoofd kijken om te bepalen wat iemand bezielt om bepaalde commentaren hier te vermelden. Maar ik kan me voorstellen dat het commentaar van vriend Klopper is ingegeven omdat Marcel 1 van de mensen is die meer dan eens zijn afkeer van forellenputten kenbaar heeft gemaakt, daarbij eraan voorbijgaand dat het OVM uiteindelijk ook een uit de kluiten gewassen forellenput is  8). Ik zou me dus kunnen voorstellen dat het commentaar bedoeld is als een stukje ironie.
Overigens een goede tip van hem om anderen hierover te informeren en het wil nog niet zeggen dat hij hier zelf ook gaat vissen (waarschijnlijk niet  πŸ™‚ )


Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26 mei 2017 21:14
(@marceln)
Noble Member Registered

Dat heb je goed gezien Marco, maar ik heb mij desondanks zo'n uitzetting een jaar of 3-4 geleden uitstekend vermaakt met mijn zoontje van toen 10 jaar.
Ik haakte er een stuk of 15 en hij mocht ze drillen en landen/onthaken en was zo trots als een pauw, zoooo leuk om te zien dan.
Dat deed ik ook eens op het OVM met hem, maar toen de vissen mij te groot werden en dus ook het risico, hield ik de hengel zelf vast en was hij vervolgens niet te genieten :-
Nu vis ik alleen nog maar op het OVM voor zijn 'wilde' Botten, ook heel leuk.
Overigens denk ik dat het 'feest' gezien de temperaturen niet zal doorgaan qua uitzetting, daar er tevens een strandje is aan die vijver wat met dit weer gegarandeerd vol zit met zonnebadend tokkievolk.


BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 26 mei 2017 22:08
(@vliegvissers-nl)
Honorable Member Registered

Brrrrrrrrrrrr, rare reacties. Beetje vliegvisser, vist ook niet op fint lijkt me. Daar hoef je ook weinig moeite voor te doen. Ga m'n account maar weg halen. Dit is geen plek voor een eenvoudige bouwvakker zoals ik.

Zoals Franky Boy ook al opmerkte: er is hier plaats voor iedereen! Laat je niet afschrikken door wat grappig bedoelde onderonsjes πŸ˜‰


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 28 mei 2017 09:54
(@goswit)
Noble Member Registered

En ik maar denken dat iedereen nog kerstvakantie  ???had ,zo stil is-was het op het forum  ;D  Een dubbelzinnige opmerking en hoppa iedereen is weer terug. ;D ;D

Willem, bouwvakkers hebben we ook nodig op het forum.  Als je in een rivier of aquarium wilt vissen gewoon doen , als je maar plezier hebt.


Hobby     Vliegvissen –  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 28 mei 2017 13:31
 wh82
(@wh82)
Prominent Member Registered

Ik moet eerlijk zeggen dat de gedachte van het vissen in een aquarium me ontzettend intrigeert.. Misschien niet een aquarium maar een onderwatercamera? Mensen hebben t al gedaan maar t lijkt me zo mooi om precies te zien wat de vis doet als je hem aanwerpt..


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 28 mei 2017 13:43
Pagina 1 / 2
Deel: