http://www.vnv.nu/admin/modules/sites/site.php?id=4b89061b00278&mod=1
Een gedeelte van de krabbeplas zal worden afgezet en net als in Zoetermeer een paar jaar terug worden er dan een berg forellen in uitgezet 8)
De krabbeplas is een mooi water in een mooie omgeving met een uniek visbestand met zelfs meerval!
Dus…..vangsten gegarandeerd en zΓ³nder wier π enne zo'n squirmie ding kan er ook mooie baars opleveren, zwemmen bakken van tegen de 50cm :-X
kom ,kom ,als serieus vliegvisser wil je toch niet op uitgezette forellen vissen?Dat is leuk voor dikke Duitsers met 3 adhd kinderen met Aldi hengeltjes….
Wordt er al fint gevangen trouwens?
Ieder zijn ding toch? Of is dit forum voor specifieke "serieuze vliegvissers" die zich hele prijzige hengels kunnen veroorloven…?
Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk
Beetje vliegvisser vangt liever 1 forel aan de kust of in een rivier dan 100 van die uitzettertjes.Daarbij maakt de prijs van het materiaal inderdaad niets uit.
Zeker, maar realiseer je dat "een beetje vliegvisser" ook op de meest uiteenlopende plekken zijn liefde voor onze hobby heeft ontwikkeld. Die begint niet per definitie op het niveau van enkele van ons hier. Als die plek van 100 uitzettertjes mensen enthousiast maakt en uitdaagt tot het bevissen van moeilijkere plekken is dat mooi toch?
Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk
leuk ja
vang ze
Ieder zijn ding toch? Of is dit forum voor specifieke "serieuze vliegvissers" die zich hele prijzige hengels kunnen veroorloven…?
Instagram: imarco76
Sent from Tapatalk
ja joh, hoor je niet bij de elite dan ken je opsodemietere. ;D
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
Slaat dan ook de meeste europeese riviertjes maar over mr klopper
Is geen wilde forel dus niks voor uw
Brrrrrrrrrrrr, rare reacties. Beetje vliegvisser, vist ook niet op fint lijkt me. Daar hoef je ook weinig moeite voor te doen. Ga m'n account maar weg halen. Dit is geen plek voor een eenvoudige bouwvakker zoals ik.
Er is hier plaats voor iedereen, Willem.
Laat je niet afschrikken door sommige commentaren.
Daar zit soms ook een beetje plagerij bij… π
En ja, we vissen allemaal met de vliegenhengel, maar iedereen beleeft dat anders.
Niemand is beter dan de ander. Als je de vis maar zo goed mogelijk behandelt dan mag wat mij betreft iedereen op zijn eigen wijze 'gelukkig' worden…
Gelukkig kan ik niet in iemands hoofd kijken om te bepalen wat iemand bezielt om bepaalde commentaren hier te vermelden. Maar ik kan me voorstellen dat het commentaar van vriend Klopper is ingegeven omdat Marcel 1 van de mensen is die meer dan eens zijn afkeer van forellenputten kenbaar heeft gemaakt, daarbij eraan voorbijgaand dat het OVM uiteindelijk ook een uit de kluiten gewassen forellenput is 8). Ik zou me dus kunnen voorstellen dat het commentaar bedoeld is als een stukje ironie.
Overigens een goede tip van hem om anderen hierover te informeren en het wil nog niet zeggen dat hij hier zelf ook gaat vissen (waarschijnlijk niet π )
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!
Dat heb je goed gezien Marco, maar ik heb mij desondanks zo'n uitzetting een jaar of 3-4 geleden uitstekend vermaakt met mijn zoontje van toen 10 jaar.
Ik haakte er een stuk of 15 en hij mocht ze drillen en landen/onthaken en was zo trots als een pauw, zoooo leuk om te zien dan.
Dat deed ik ook eens op het OVM met hem, maar toen de vissen mij te groot werden en dus ook het risico, hield ik de hengel zelf vast en was hij vervolgens niet te genieten :-
Nu vis ik alleen nog maar op het OVM voor zijn 'wilde' Botten, ook heel leuk.
Overigens denk ik dat het 'feest' gezien de temperaturen niet zal doorgaan qua uitzetting, daar er tevens een strandje is aan die vijver wat met dit weer gegarandeerd vol zit met zonnebadend tokkievolk.
Brrrrrrrrrrrr, rare reacties. Beetje vliegvisser, vist ook niet op fint lijkt me. Daar hoef je ook weinig moeite voor te doen. Ga m'n account maar weg halen. Dit is geen plek voor een eenvoudige bouwvakker zoals ik.
Zoals Franky Boy ook al opmerkte: er is hier plaats voor iedereen! Laat je niet afschrikken door wat grappig bedoelde onderonsjes π
En ik maar denken dat iedereen nog kerstvakantie ???had ,zo stil is-was het op het forum ;D Een dubbelzinnige opmerking en hoppa iedereen is weer terug. ;D ;D
Willem, bouwvakkers hebben we ook nodig op het forum. Als je in een rivier of aquarium wilt vissen gewoon doen , als je maar plezier hebt.
Hobby Vliegvissen – Rentenieren ,maar die rente Pfffff
Ik moet eerlijk zeggen dat de gedachte van het vissen in een aquarium me ontzettend intrigeert.. Misschien niet een aquarium maar een onderwatercamera? Mensen hebben t al gedaan maar t lijkt me zo mooi om precies te zien wat de vis doet als je hem aanwerpt..