Wordt er niet leuker op zo…
Het lijkt alsof je daar in de warmere periodes er snel bij moet zijn na een uitzetting. Volgens mij beter om daar in de winter naartoe te gaan.
::new::
Hoi,
Wil over 2 weken weer eens naar het OVM. tis zeker 15 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
Ik kom vanuit deventer, dus dat is best een eind rijden.
Heeft iemand nog wat tips voor mij.
Goet Erik
@erik0570 Gegeven wat hierboven beschreven is, vraag ik me af of dat goed gaat uitpakken. Maar wellicht is kwaliteit water inmiddels verbeterd?
Ik werd ook al niet erg happy van de berichten over de blauwalgen. Dat zal naarmate het seizoen vordert er waarschijnlijk ook niet beter op worden als het water warmer wordt. Is er ook vissterfte gemeld?
Ik ga hier de berichten in de gaten houden de komende weken en kijk dan wel. Kan altijd nog op zeeforel proberen op de maasvlakte of is het zeewater daar dan al weer te warm voor.
In iedergeval bedankt voor je reactie…. top
Groet
Erik
Door gezondheidsredenen en het nieuwe forum heb ik al heel lang geen reacties geplaatst.
Ik ben benieuwd hoe het Oostvoornse Meer er na de hittegolven aan toe is.
Ik ben om de eerder genoemde gezondheidsredenen voorlopig niet in staat om het OVM te bezoeken.
Vandaar…
Vorig jaar vond in augustus door veel wind en lagere temperaturen al de omkering (en de menging) van waterlagen plaats.
Gelukkig toen niet met rampzalige gevolgen.