Ach Frans, ik trappel tegenwoordig lekker tussen loswal en stormvogel langs de dammetjes met de belly, gaat supersnel met die nieuwe forcefins.
Volgende keer ga ik met de hobie trapkano lekker oversteken 😛
Ik zag vandaag dat de beroepsvisser ook weer actief is.
Ach Frans, ik trappel tegenwoordig lekker tussen loswal en stormvogel langs de dammetjes met de belly, gaat supersnel met die nieuwe forcefins.
Volgende keer ga ik met de hobie trapkano lekker oversteken 😛
Goed links en rechts kijken he en dan pas oversteken 😀
Ik zag vandaag dat de beroepsvisser ook weer actief is.
?????
Oh, is hij weer bezig?
Dat had Wilkin vlak na de rechtszaak al aangekondigd.
Ondanks zijn veroordeling, beschikt hij nog steeds over zijn vergunningen.
En omdat hij in hoger beroep (cassatie) is gegaan, denkt hij tijd te rekken omdat het Waterschap dan misschien een paar jaar wacht met het intrekken van zijn vergunningen.
Sportvisserij Zuidwest Nederland heeft toegezegd daar iets aan te gaan doen en Het Waterschap hierover te benaderen.
En nu maar hopen dat…………….. 🙁
ga komend weekend na het OVM met nog 2 lot genoten
even lekker dobberen in de bb dit woord voor ons de eerste keer dat we daar gaan vissen
nu is mijn vraag welke vliegen of streamers doen het daar goed dit jaargetijde ::hulp::
Boobies, zalmeitjes werken altijd wel. kleine zonker streamertjes bruin, zwart, wit, olive groen. Met een beetje gelukt kun je met droog aan de gang 🙂
bedankt koen en droog dan wat voor vlieg doet het goed kleur ;D 8)
Vandaag, vermoedelijk, op de parkeerplaats van de Loswal mijn portemonnee verloren. Betreft een bruine Berens & Castelijn.
Mijn rijbewijs etc zitten erin; T.R. van Putten.
Als een van jullie 'm gevonden heeft, zouden jullie mij mailtje willen sturen? timrobbert91@gmail.com
::new::
Das pech man :'( , hopelijk vind iemand hem en bezorgt hij 'm terug.
Grts
Gino
Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn’t some1 else’s gift to U.
<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>
Balen! Zelf nog kunnen zoeken of kwam je er thuis pas achter?
Dat is erg balen. Hopelijk vind iemand 'm die m netjes bij de politie afgeeft
Tight lines!!
Mijn maat heeft samen met 5 anderen twee dagen gevist op het OVM en de balans was 5 vissen op twee dagen en het waren dan nog vooral kleintjes. Volgens hen was er ook dit weekend geen grote (60+) gevangen.
Grts
Gino
Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn’t some1 else’s gift to U.
<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>
Ik ben gisteravond mijn Loon aquel incl Fishpond bottle holder verloren. wellicht heeft iemand hem gevonden?