Forum

Meldingen
Alles wissen

Test

Mike
(@mike)
Noble Member Registered

Het is de laatste tijd weer goed vissen op de rivier. Mooi moment om even te proberen om wat plaatjes te posten op het nieuwe forum.

Edit door Rudi:

Dit onderwerp werd gewijzigd 1 maand geleden 6 keer door Mike
Dit onderwerp werd gewijzigd 1 maand geleden 3 keer door Plantje

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Citeren
Topic starter Geplaatst : 12 juli 2026 10:10
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

nog niet helemaal gelukt zie ik 🙂 ze zijn wel toegevoegd maar niet meteen te zien, hoe heb je de foto’s toegevoegd?

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 12 juli 2026 12:32
 Mike
(@mike)
Noble Member Registered

@menno_siemensma ik druk op “bestand toevoegen” klik daarna 1 foto aan (meer tegelijk gaat niet) maar dan staat de foto er niet. Bij toeval kwam ik erachter dat wanneer ik op bewaar druk, de foto wordt toegevoegd. Echter moet ik dan om meer foto’s toe te voegen dit proces elke x herhalen door op (bewerken) te drukken en dat elke x opnieuw. Erg vervelend dus. Het is niet bepaald een vanzelfsprekend intuïtief proces.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Mike

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 12 juli 2026 16:57
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Even kijken of het mij lukt. Het was wel gemakkelijker dan bij het oude forum.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 06:01
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Het kán wel, maar is nog best wel omslachtig. Zie ook hier: Forum verbeteringen – Forum beheer – Vliegvissers.nl Forum

Kom er weer op terug: even eerst zien hoe het forum loopt voordat ik er weer tientallen Euro’s tegenaan ga gooien. Of even kijken of er sponsoren te vinden zijn die wat bij willen dragen.

Vandaag eerst maar weer aan het werk. Volgende week een paar weekjes vakantie, dus misschien dat er dan wat meer tijd voor is

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 06:16
 Mike
(@mike)
Noble Member Registered

@plantje ik zou in de vakantie lekker gaan vissen 😎 t forum verbeteren kan ook als t regent.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 13 juli 2026 10:21
Menno_siemensma
(@menno_siemensma)
Noble Member Registered

@plantje is altijd beetje kip ei verhaal, maak je de site beter zodat er mensen ook komen en blijven, of wacht je tot er genoeg traffic is om het te verantwoorden. Ik snap volledig dat als je dit zelf betaald je niet zomaar geld er tegenaan wil gooien, wellicht is am flyfishing een optie voor niet al te grote bedragen zijn ze vast wel bereid hier in mee te helpen om een en ander hier beter te laten lopen en de boel hier draaiende te houden. Maar idd, vakantie is tijd om lekker te gaan vissen! het heeft geen enorme haast uiteraard.

Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 10:32
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Kijken of dit werkt

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Plantje
BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 21:08
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Ok, ik heb Gemini even gevraagd en ik heb een code snippet toegevoegd die nu telkens uitgevoerd wordt. Wanneer iemand een bestand upload krijg je initieel niets te zien en daarna wordt het bestand automatisch inline geplaatst. Het is iets beter dan wat het was

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 21:10
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Nog een testje…

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13 juli 2026 21:17
Deel: