Forum

Skjern A – 3e week …
 
Meldingen
Alles wissen

Skjern A – 3e week Mei 2026

 Fons
(@fons)
Eminent Member Registered

Ik schrijf na afloop van mijn vakanties meestal een relaas, kwestie de herinneringen te koesteren, soms krijgt het zelfs een plaatsje in mijn fotoboek. Dit was een behoorlijk speciale en dus ben ik uitgekomen bij vier A4-tjes zonder Evt foto’s. Als ik het hier wil delen, is daar één of andere afspraak rond? Of is het gewoon “bestand toevoegen” en klaar?


Citeren
Topic starter Geplaatst : 29 mei 2026 21:36
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Gaaf! Als je een mooi verhaal hebt kun je dat (ook met foto’s) wel met mij delen. Ik zorg dan dat het als blog post hier terecht komt: Blog – Vliegvissers.nl


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 29 mei 2026 21:45
 Fons
(@fons)
Eminent Member Registered

No problem; mailadres of is er een andere manier om hier te delen?


BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 30 mei 2026 07:21
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Ahum… dát was ik vergeten!: admin@vliegvissers.nl graag 🙂 


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 30 mei 2026 07:36
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Hij is gepubliceerd! Niet 100% hetzelfde als het Word document, maar daar moet ik nog wat leren.

Skjern A – Jutland (Dk) – 3e week Mei 2026 – Vliegvissers.nl


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 5 juni 2026 06:44
 Gert
(@gert)
Famed Member Registered

Ik heb het verslag net even bekeken, nog niet echt gelezen maar dat ga ik zeker doen.
Wat echter een beetje lullig is voor Fons: Nu staat alleen Plantje zijn naam erbij, en lijkt het dus alsof hij het heeft beleefd en geschreven. Mocht ie willen  😉 (Niet lullig bedoeld).


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 6 juni 2026 10:33
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Goed punt, Gert! Dat dacht ik ook al toen ik het plaatste. Even kijken of ik dat kan aanpassen. Misschien gewoon in de database.

Ik had voor nu even “speed over perfection” gehanteerd. Moest er gewoon staan.

Als het lukt, doe ik dat ook even voor andere posts


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 juni 2026 07:51
Gert reageerde
 Gert
(@gert)
Famed Member Registered

Maar kun je niet ook gewoon even 1 regeltje bovenaan het verslag toevoegen?
iets van “Onderstaand verslag is van …..”


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 juni 2026 15:44
Plantje
(@plantje)
Lid Admin

Helemaal gelijk in! Aangepast


BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 7 juni 2026 20:24
Gert reageerde
Deel: