Ik schrijf na afloop van mijn vakanties meestal een relaas, kwestie de herinneringen te koesteren, soms krijgt het zelfs een plaatsje in mijn fotoboek. Dit was een behoorlijk speciale en dus ben ik uitgekomen bij vier A4-tjes zonder Evt foto’s. Als ik het hier wil delen, is daar één of andere afspraak rond? Of is het gewoon “bestand toevoegen” en klaar?
Gaaf! Als je een mooi verhaal hebt kun je dat (ook met foto’s) wel met mij delen. Ik zorg dan dat het als blog post hier terecht komt: Blog – Vliegvissers.nl
No problem; mailadres of is er een andere manier om hier te delen?
Ahum… dát was ik vergeten!: admin@vliegvissers.nl graag 🙂
Hij is gepubliceerd! Niet 100% hetzelfde als het Word document, maar daar moet ik nog wat leren.
Skjern A – Jutland (Dk) – 3e week Mei 2026 – Vliegvissers.nl
Ik heb het verslag net even bekeken, nog niet echt gelezen maar dat ga ik zeker doen.
Wat echter een beetje lullig is voor Fons: Nu staat alleen Plantje zijn naam erbij, en lijkt het dus alsof hij het heeft beleefd en geschreven. Mocht ie willen 😉 (Niet lullig bedoeld).
Goed punt, Gert! Dat dacht ik ook al toen ik het plaatste. Even kijken of ik dat kan aanpassen. Misschien gewoon in de database.
Ik had voor nu even “speed over perfection” gehanteerd. Moest er gewoon staan.
Als het lukt, doe ik dat ook even voor andere posts
Maar kun je niet ook gewoon even 1 regeltje bovenaan het verslag toevoegen?
iets van “Onderstaand verslag is van …..”