Het begon fantastisch, met in het eerste uur vissen een ongelooflijk mooie 77cm 5,1 kg zware overspringer.
De rest van het verlof was zoeken naar de vis, kilometers stek afgevist, nog een paar redelijke vissen voor mijn vismaat, verder wat visjes rond de 35-40cm.
Eindstand 19 vissen met 2 vissers op 8 dagen hardcore vissen (gemiddeld van 8 ’s morgens tot 7uur ’s avonds, 3 à 4 stekken per dag).

“It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.”
Mark Twain
Wat een vis!!! Mooie beloning voor hard werken, ondanks dat het de eerste vis was 😜
Dat is een flinke bak! ik ben nog niet over de 65cm gekomen qua zeeforel, helemaal nog niet in denemarken, daar is 58 de grootste die ik heb gevangen, wel een grotere paar keer gehaakt maar niet in de buurt van het net gekomen helaas.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.
zo, dat is een gave vis. Dat zal een leuke strijd geweest zijn, mooi.
Prachtige zeeforel Jo!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift
Dat is een serieus mooie vis,die vang je zeker niet elke trip.
Hoop zoiets ook tegen te komen over twee weken.
Ik heb het plaatje ook even aan het topic toegevoegd. Dat ga ik niet altijd doen, maar deze keer vond ik het wel handig om even te doen