Prachtige vis Jo.
Grts
Gino
Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn’t some1 else’s gift to U.
<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>
Dacht dat het hek alleen met terreurdreiging ofzo dicht zou gaan..
Wat nu weer? Weer een stek dicht.. snap echt niet waarom juist die stek dicht moet..
Ondanks de storm die over het land raast, moest ik toch even naar een watertje waar ik enkele dagen terug een grote karper had gespot.
Met de tweede worp werd mijn vlieg al gepakt en kon ik de vis haken. Het was een schitterende 80 cm schubkarper, die even mocht poseren. Missie geslaagd en dat al na enkele minuten…… 🙂
[/IMG]

nog even een plaatje want deze wilde niet in vorige post(te groot mss?)
::goodjob:: het blijft me verbazen hoe jij elke keer die grote karpers weet te vinden ::wtf::
Vette vis weer 🖒
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER
Prachtige vis hoor!
Met wat voor vlieg heb jij deze karper gevangen???
Wit zalmeitje
Mike,
Dat is een kwestie van in het warme jaargetijde, veel op karper te vissen maar zeker ook, altijd kijken naar water of je karpers kunt spotten,, bijv tijdens een fietstochtje met vrouwlief. Haha, zelfs zij wijst me regelmatig op vissen die ze spot.
Op den duur weet je zo in welk water karpers zwemmen en dat is essentieel want niet elk water bevat karper. En ook niet elk karperwater is geschikt om ze met de vlieg te belagen.
Een tijdje weinig/geen updates geplaatst op onze blog. Dit had te maken met weinig tijd, warme weer i.c.m. slechte vangsten.
Desalniettemin drie nieuwe nieuwe updates geplaatst de afgelopen dagen, met onder meer: zeebaars vanuit de kajak
https://dutchflynatics.com/
https://dutchflynatics.com/2017/09/19/op-zeebaars-met-de-yak/
Groeten Tim
::new::
Mooi verhaal. Is dat in Zeeland? Voor de zee is t wel erg vlak en t lijkt te wijds voor een andere plek.
Mooie vangsten (en plaatjes!) Bert.
Gerrit
Mooie vissen inderdaad!
::agree::
Schitterende vissen!
En als moderator: doet me deugd te zien dat de foto's als gast tegenwoordig ook bekeken kunnen worden. Wanneer ik als mezelf ben ingelogd nog niet, maar dat ebt waarschijnlijk vanzelf weg wanneer de "tagging" zaken overal weg zijn. Dus voor de mensen die dat probleem ook hebben: hou vol! En als je de foto's wil zien: even uitloggen.
Ik was gisteren aan het snoeken, laatste bruggetje, trek ik die streamer naar boven en en ik zie echt een enorme baars, van minimaal 40, maar volgens mij groter, interesse tonen in mijn streamer. Ik maakte achtjes, stond op de brug naar beneden te kijken en het was een prachtig gezicht, wat een baars zeg. Maar bijten ho maar…
Ik dacht als ik nu een klein streamertje pak morgen, dan moet het lukken. Weer terug gegaan vandaag en vang alleen maar mini baarsjes en zag verder ook geen grote meer helaas. Maar….. je moet ergens beginnen he, dus met een nymphje wat kleintjes gepakt, ;-).